Aropromo

Marketing zapachowy w punkcie sprzedaży. Naciśnij, powąchaj, wypróbuj.

Co to jest Aropromo?

Aropromo to wielokrotnie nagradzane rozwiązanie zapachowe „Point of Sale” (POS), które umożliwia markom tworzenie prawdziwie multisensorycznych kampanii promocyjnych. Aropromo umożliwia włączenie zapachu do ekspozycji produktu lub billboardu, zachęcając klientów do interakcji i zaznajomienia z produktem poprzez zapach. Ekspozytory w punktach sprzedaży mają na celu przyciągnięcie uwagi klienta. Zaprojektowany, aby emitować zapach wyświetlanego produktu. Aropromo oddziaływuje wielozmysłowo, wznosząc ekspozycje reklamowe na wyższy poziom.

Badanie zapachu:
Air Aroma nawiązała współpracę z Unilever. Firma odniosła wielki sukces prowadząc ogólnokrajową kampanię zapachową dla antyperspirantów Unilever, Ax - Apollo.

Zaprojektowany dla Ciebie

Sprytne, kompaktowe i niedrogie Aropromo można w pełni dostosować do Twojej marki. Unikalny sposób ekspozycji w punkcie sprzedaży umożliwia zintegrowanie wizualnego brandingu z zapachem produktu. Klienci mogą wchodzić w interakcję z urządzeniem poprzez przycisk na wyświetlaczu lub czujnik ruchu.  Rezultatem jest uwolnienie małej dawki pięknego zapachu, który zapada w pamięci.     

Zaprojektowany dla Ciebie

Twoja marka

W Aropromo najważniejsza jest Twoja marka. Nasi perfumiarze, projektanci i stratedzy marketingowi współpracują z firmą, biorąc pod uwagę Twoją wizję, grafikę i ogólny przekaz marketingowy. Efektem jest ekspozycja wobec, której nie da się być obojętnym.

Twoja ekspozycja

Aropromo został zaprojektowany tak, aby pasował do wyświetlacza w punkcie zakupu. Urządzenie zapachowe zasilane baterią jest dostępne w różnych rozmiarach. Bez względu na to, czy szukasz zapachu dużego billboardu, czy małego wyświetlacza sklepowego, Aropromo zmieści się wszędzie.

Twój zapach

Aropromo wykorzystuje Twój  logotyp zapachowy. Integruje konsumentów bezpośrednio z  produktem i marką. Umożliwia poznanie marki w holistyczny sposób i na głębszym poziomie sensorycznym. 

Aropromo wyróżnione nagrodą POPAI

(POPAI) Point of Purchase Advertising International to jedyne ogólnoświatowe stowarzyszenie non-profit zajmujące się wyłącznie handlem detalicznym i marketingiem. Coroczne nagrody prezentują talenty projektowe i produkcyjne zarówno producentów, jak i dostawców na całym świecie, uznając doskonałość w branży. Aropromo otrzymało nagrodę POPAI Technology & Innovation Award za rok 2013. Aropromo było postrzegane jako pionierskie, inteligentne, skuteczne i odważne rozwiązanie w punkcie zakupu dla rynku detalicznego, który jest wysoce konkurencyjny i szybko się zmienia.

Aropromo wyróżnione nagrodą POPAI

Firmy korzystające z Aropromo

Aropromo oferuje markom i marketerom potężny i skuteczny sposób wykorzystania zapachów w ramach ich multisensorycznej kampanii promocyjnej. Łączy w sobie zarówno wizualne, jak i węchowe wrażenia z ekspozycji produktów w sklepie. Wiodące marki, w tym Unilever i Colgate Palmolive, wybrały Aropromo do stworzenia wyjątkowych doświadczeń. Aropromo umożliwia klientom interakcję i zaznajomienie z produktem w opłacalny sposób. Niezależnie od tego, czy Twoja firma jest duża czy mała, Aropromo to kreatywny i interaktywny sposób na kontakt z klientami.