Opis

Co to jest Aropromo?

Aropromo jest wielokrotnym zwycięzcą nagród w kategorii "Point of Sale" (POS) jeśli chodzi o rozwiązania multisensoryczne. Aropromo pozwala na aromatyzację billboardów lub POS, dzięki czemu kampania promocyjna staje się dla klientów bardziej interaktywna, ciekawa i efektywna. Zastosowanie Aropromo sprawia, że klienci są bardziej zainteresowani produktem i znacznie chętniej po niego sięgają. Zaprojektowany, aby emitować zapach, który reklamuje - Aropromo jest interaktywnym rozwiązaniem w promocji produktów.

Przykład

Unilever: w 2013 roku Air Aroma stworzyła międzynarodową kampanię reklamową POS firmy Unilever i jej marki dezodorantów Axe - Apollo.

Stworzone dla Ciebie

Kompaktowy i efektywny Aropromo jest zaprojektowany, aby Twój produkt odniósł sukces. Aropromo umożliwia zintegrowanie go z Twoim POS. Do dyspozycji jest kilka sposobów uruchamiania urządzenia oraz możliwość zastosowania wybranego przez Ciebie unikalnego zapachu produktów.

Twoja Marka

Aby stworzyć idealną kampanię zapachową, nasi specjaliści i designerzy od zapachów współpracują z Twoją marką i specjalistami od marketingu, tak aby poznać potrzeby oraz techniczne szczegóły. Dzięki temu mamy pewność, że Aropromo będzie idealnie dopasowane do Twoich potrzeb.

Twoja Przestrzeń

Aropromo został zaprojektowany z myślą o montażu w POS. Zasilanie Aropromo dostosowane jest do potrzeb i czasu trwania reklamy, dlatego idealnie sprawdzi się zarówno w dużych billboardach jak i małych sklepowych POS.

Twój zapach

Aropromo może być oparty o zapach Twojego produktu lub marki. Działając na zmysł węchu klientów, Aropromo dużo silniej oddziałuje na zmysły i wytwarza potrzebę zakupu niż pozostałe rozwiązania promocyjne.

Nagrodzony

Aropromo zdobył nagrodę 2013 POPAI AWARDS

POPAI (Point of Purchase Advertising International) jest międzynarodową organizacją non-profit zrzeszającą firmy zajmujące się marketingiem w miejscu sprzedaży. POPAI prowadzi również badania nad procesami tzw. shopper marketingu. Coroczne nagrody przyznawane są dla najlepszych rozwiązań w dziedzinie POS zarówno dla producentów jak i dostawców.

Aropromo został nagrodzony w kategorii Technologia i Innowacja 2013 jako pionierskie, inteligentne i i silnie oddziałujące rozwiązanie dla rynku detalicznego, który szybko się zmienia i staje się coraz bardziej konkurencyjny.

Klienci Aropromo

Firmy używające Aropromo

Aropromo oferuje markom oraz firmom marketingowym stworzenie unikalnych kampanii reklamowych i promocyjnych za pomocą zapachu. Oddziaływanie na kilka zmysłów jednocześnie ma bardzo efektywne skutki na decyzje klientów. Międzynarodowe firmy takie jak Colgate, Palmolive czy Unilever używają Aropromo tworząc kampanie promocyjne w swoich POS. Aropromo sprawdza się w promocji takich produktów jak perfumy, środki chemiczne, środki piorące, szampony, dezodoranty oraz produkty spożywcze.

Colgate-Palmolive

Unilever

Caudalíe

Gotowy do zakupu?

Zainteresowany aromatyzacją? Skontaktuj się z nami!

Skontaktuj się z Air Aroma, pomożemy stworzyć zapachową kampanię promocyjną, korzystając z zapachów Twoich produktów.